הביג בנד חוזר – בענק!
Big-Kam Band – הרכב הג'אז הסוחף בניצוחו של המאסטרו עמיקם קימלמן מגיע למרכז אופק בגדרה למופע חד-פעמי שכולו חגיגה מוזיקלית!
יום חמישי | 27.11 | שעה 20:00 | אולם מיכל- מרכז אופק, גדרה
18 נגנים על במה אחת, בעיבודים עוצרי נשימה לשירים ישראליים אהובים, לצד קלאסיקות נצחיות של תזמורות הג'אז הגדולות של אמריקה – קאונט בייסי, דיוק אלינגטון ועוד.
ואם זה לא מספיק – גם עיבוד מקורי ומפתיע שמחבר בין שיר ישראלי לבין יצירת ג'אז ותיקה, כמו שלא שמעתם מעולם!
בואו להתרגש, להתלהב ולהיסחף עם הצלילים הגדולים של הביג בנד – מופע שכולו עוצמה, רגש וגרוב.